PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA

Planificació i desenvolupament

Pla d’accessibilitat i millores per al Museu d’Història de Manacor

Manacor, Mallorca.

Data d’execució 2021-2024

Acompanyament tècnic continuat i desenvolupament d’un conjunt d’actuacions per enfortir diversos aspectes de la institució, com l’estratègia, l’accessibilitat i la comunicació.

Les principals línies de treball han estat la redacció del Pla Director 2024-2032, un pla d’usos per a un nou edifici annex destinat a la gestió de col·leccions i activitats públiques, i la implementació del pla d’accessibilitat, amb accions com l’adaptació de continguts a lectura fàcil, el disseny de recursos per a l’accessibilitat cognitiva i un protocol específic per a exposicions temporals.

També s’ha impulsat un projecte de participació ciutadana per a la renovació museològica i museogràfica del Molí d’en Fraret, s’han elaborat protocols interns per a visites guiades, s’han creat continguts per a xarxes socials, i s’ha dissenyat una nova guia del museu.

Treball realitzat per a:

Ajuntament de Manacor

Per saber-ne més:

https://museudemanacor.com/

Us agrada el què fem?

Pin It on Pinterest

Share This